Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Am o legătura la rețeaua de canalizare/apă dar nu am contract de furnizare. Cum putem rezolva situația?

Pentru a vă ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați. Sunați-ne la numărul 0238 938 sau scrieți-ne pe pagina noastră de Contact. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.

Vezi detalii

M-am mutat la o adresă nouă, dar branșamentul este închis/nefuncțional. Ce este de făcut?

Pentru a începe alimentarea cu apă, vă rugăm să ne menționați dacă sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru încheierea contractului. O puteți face și online la rubrica Contractare online

Pentru alte informații ne puteți trimite o solicitare la secțiunea Contact sau printr-un apel la Call Center 0238938

Vezi detalii

Care este diferența dintre apa de la robinet și apa îmbuteliată?

Diferența dintre ele constă în faptul că apa de la robinet este sigură datorită controlului continuu a indicatorilor fizico-chimici și bacteriologici. Apa de la robinet este de cca. 620 de ori mai ieftină decât aceeași cantitate de apă îmbuteliată, respectiv de 0,5 litri.

În plus, de la robinet nu poluează mediul. Sute de miliarde de sticle din plastic sunt utilizate anual pentru ambalarea apei. Aceste imense cantităţi de PET-uri devin repede deşeuri şi numai 16% sunt reciclate. Restul de 84% poluează natura, și sunt atât de puţin biodegradabile încât dispar abia după sute de ani. Totodată, pentru producerea şi comercializarea unui litru de apă îmbuteliată se consumă 3 litri de petrol.

Vezi detalii

Cum este monitorizată calitatea apei?

Supravegherea apei potabile se bazează pe proceduri tehnice riguroase și instrumente de control performante. 

O facem fără oprire atât în stațiile de tratare a apei potabile, cât și în rezervoarele de apă și pe rețeaua de distribuție. 

Laboratoarele noastre sunt certificate de RENAR (Asociaţia Reţelei Naţionale de Acreditare din România – http://www.renar.ro) și avem personal calificat în domeniile chimia şi microbiologia apei. În plus, laboratoarele sunt dotate cu echipamente performante ce permit analiza cu rezultate garantate pentru toți indicatorii de calitate.

Puteți urmări buletinele de analiză a apei prelevată din întreaga arie de operare în secțiunea Calitatea apei.

Vezi detalii

Ce este un acord de preluare?

Acordul de preluare reprezintă documentul emis de Compania de Apă S.A. Buzău, în baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în reţelele de canalizare. Consultați documentele necesare obținerii acestuia aici (link).

Vezi detalii
1 3 4 5 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.