Contractare online

Solicită serviciul de alimentare cu apă și de canalizare!

 

Condiții de depunere a documentelor:
  • Doar după completarea tuturor câmpurilor obligatorii veți putea merge mai departe pentru trimiterea documentelor;
  • Fișierele care urmează a fi încărcate prin apăsarea butonului Alege Fișierul trebuie să fie în format PDF, JPG sau PNG;
  • Documentele trebuie să fie descărcate în dispozitivul utilizat. În situația în care documentele sunt salvate în conturi personale de stocare online (Cloud, Google Drive etc.) – acestea nu pot fi transmise;
  • Dimensiunea maximă a fiecărui fișier să nu fie mai mare de 2 MB.

Persoană Fizică - Utilizator casnic

Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare  aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici  – Descarcă Cererea

Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului  Trimite

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persoană Fizică - Convenție facturare individuală

Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare  aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici  – Descarcă Cererea

 

Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului  Trimite

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persoană Juridică - PJ

Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare  aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici  – Descarcă Cererea

Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului  Trimite

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Asociație de proprietari - AP

Descarcă, completează și semnează cererea pentru emiterea contractului de furnizare/ prestare  aserviciu de alimentare cu apă potabilă și de canalizare-epurare pentru utilizatori casnici  – Descarcă Cererea

Completează datele de contact, încarcă documentele solicitate și mergi mai departe în procesul de Contractare Online, prin apăsarea butonului  Trimite

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Întrebări frecvente

Vezi toate

Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Vezi detalii

Cum fac schimbarea de utilizator, în urma achiziţionării unui imobil?

În cazul schimbării utilizatorului, în urma achiziţionării unui imobil, puteți accesa secțiunea Contractare online  unde veți fi îndrumați pas cu pas pentru obținerea unui contract.

Lista documentelor necesare contractării, în funcție de categoria de utilizator, o regăsiți la secțiunea Cum devin client.

Vezi detalii

Sunt titular de contract la mai multe puncte de consum. Cum îmi creez cont client?

Creați un cont în secțiunea „Contul meu”, prin accesarea butonului „Creează cont nou”. Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, cod facturare, numele, prenumele, e-mail și parola.

Dacă v-ați creat deja un cont online pentru un singur cod de client, aveți posibilitatea introducerii mai multor coduri de client accesând butonul «Adaugă punct de consum» din secțiunea Gestionare Contracte.

După lansarea solicitării veți primi pe e-mail un nou status cu codurile de client aferente contului dumneavoastră.

Precizăm că serviciul de cont online se poate activa pentru o singură adresă de e-mail la care se pot adăuga mai multe coduri de clienţi.

Vezi detalii

Am o legătura la rețeaua de canalizare/apă dar nu am contract de furnizare. Cum putem rezolva situația?

Pentru a vă ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați. Sunați-ne la numărul 0238 938 sau scrieți-ne pe pagina noastră de Contact. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.

Vezi detalii

M-am mutat la o adresă nouă, dar branșamentul este închis/nefuncțional. Ce este de făcut?

Pentru a începe alimentarea cu apă, vă rugăm să ne menționați dacă sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru încheierea contractului. O puteți face și online la rubrica Contractare online

Pentru alte informații ne puteți trimite o solicitare la secțiunea Contact sau printr-un apel la Call Center 0238938

Vezi detalii