Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Alte întrebări din această categorie

Vezi toate

Cum fac schimbarea de utilizator, în urma achiziţionării unui imobil?

În cazul schimbării utilizatorului, în urma achiziţionării unui imobil, puteți accesa secțiunea Contractare online  unde veți fi îndrumați pas cu pas pentru obținerea unui contract.

Lista documentelor necesare contractării, în funcție de categoria de utilizator, o regăsiți la secțiunea Cum devin client.

Vezi detalii

Sunt titular de contract la mai multe puncte de consum. Cum îmi creez cont client?

Creați un cont în secțiunea „Contul meu”, prin accesarea butonului „Creează cont nou”. Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, cod facturare, numele, prenumele, e-mail și parola.

Dacă v-ați creat deja un cont online pentru un singur cod de client, aveți posibilitatea introducerii mai multor coduri de client accesând butonul «Adaugă punct de consum» din secțiunea Gestionare Contracte.

După lansarea solicitării veți primi pe e-mail un nou status cu codurile de client aferente contului dumneavoastră.

Precizăm că serviciul de cont online se poate activa pentru o singură adresă de e-mail la care se pot adăuga mai multe coduri de clienţi.

Vezi detalii

Am o legătura la rețeaua de canalizare/apă dar nu am contract de furnizare. Cum putem rezolva situația?

Pentru a vă ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați. Sunați-ne la numărul 0238 938 sau scrieți-ne pe pagina noastră de Contact. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.

Vezi detalii

M-am mutat la o adresă nouă, dar branșamentul este închis/nefuncțional. Ce este de făcut?

Pentru a începe alimentarea cu apă, vă rugăm să ne menționați dacă sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru încheierea contractului. O puteți face și online la rubrica Contractare online

Pentru alte informații ne puteți trimite o solicitare la secțiunea Contact sau printr-un apel la Call Center 0238938

Vezi detalii

Ce pot să fac dacă nu mai pot plăti factura / facturile de apă?

În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia, printr-un acord de plată. 

Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi pe pagina Contact(link) sau la sediul companiei, de luni până joi între orele 07:30 -16:00, iar vineri între orele 07:30 -14:00.

Vezi detalii