Ce pot să fac dacă nu mai pot plăti factura / facturile de apă?

În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia, printr-un acord de plată. 

Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi pe pagina Contact(link) sau la sediul companiei, de luni până joi între orele 07:30 -16:00, iar vineri între orele 07:30 -14:00.

Alte întrebări din această categorie

Vezi toate

Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Vezi detalii

De ce să fac cont online de client?

Contul dumneavoastră vine cu facilități care vă vor ajuta să rezolvați rapid multe dintre lucrurile din relația cu Compania de Apă S.A. Buzău. 

În funcție de tipul de contract pe care îl aveți, veți putea să:

  • transmiteți indexul și să plătiți facturi online;
  • consultați informații legate de contractul de furnizare și prestare a serviciilor cu apă și / sau canalizare;
  • vizualizați facturile, istoricul financiar, precum și evoluția consumului dumneavoastră de apă.
Vezi detalii

Cine poate crea un cont online de client pe site-ul www.cabuzau.ro?

Contul online poate fi creat de clienții Companiei de Apă S.A. Buzău sau de reprezentanții legali ai acestora (Asociațiile de Proprietari, Agenților Economici și Instituțiilor Publice). Creați un cont în secțiunea „Contul meu”, prin accesarea butonului „Creează cont nou”. Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, cod facturare, numele, prenumele, e-mail și parola.

Vezi detalii