Întrebări frecvente

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.

 

Cele mai frecvente întrebări

Ai o întrebare?

Cum este determinat prețul apei?

În fundamentarea prețurilor/tarifelor aferente serviciilor de apă potabilă și canalizare-epurare, Compania de Apă Buzău respectă integral prevederile din legislație și aplică deciziile/hotărârile ierarhice competente emise de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Buzău 2008, avizate de Consiliul de Administrație și Autoritatea Națională de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilități Publice – ANRSC.

Tarifele sunt unice pe întreaga arie de operare.

Vezi detalii

Ce pot face în cazul diferențelor de consum?

Pentru a reduce diferenţele dintre înregistrarea contorului de branşament şi suma înregistrărilor repartitoarelor de costuri din apartamente, vă recomandăm următoarele:

  1. Repararea şi întreţinerea tuturor instalaţiillor interioare (inclusiv cele din subsolul blocului) în vederea eliminării pierderilor.
  2. Montarea repartitoarelor de costuri pe scara blocului, în afara apartamentelor, conform prevederilor legale şi prescrierii tehnice de montaj. Astfel, vor putea fi corect supravegheate.
  3. Citirea repartitoarelor de costuri în funcţie de data planificării pentru citirea contorului de branşament.
  4. Depistarea consumului fraudulos.
  5. Contorizarea tuturor surselor de apă din apartamente.
Vezi detalii

Cum pot fi sigur de funcționarea contorului meu de branșament?

Contoarele montate de Compania de Apă S.A. Buzău dețin certificat de conformitate metrologică / aprobare de model cu o valabilitate de 7 ani.

Pentru verificări ale contorului de branșament, în timpul perioadei de valabilitate metrologică se poate realiza o expertiză metrologică contra cost în cadrul Laboratorului acreditat RENAR. 

Este necesar să ne transmiteți o solicitare prin e-mail și să achitați factura emisă în acest sens prin orice mijloace de plată menționate în secțiunea Modalități de plată. Cererea de expertiză metrologică va fi completată de către titularul de contract/reprezentantul legal.

Vezi detalii

Cum fac schimbarea de utilizator, în urma achiziţionării unui imobil?

În cazul schimbării utilizatorului, în urma achiziţionării unui imobil, puteți accesa secțiunea Contractare online  unde veți fi îndrumați pas cu pas pentru obținerea unui contract.

Lista documentelor necesare contractării, în funcție de categoria de utilizator, o regăsiți la secțiunea Cum devin client.

Vezi detalii

Care sunt serviciile incluse în tariful pentru apă potabilă și pentru canalizare?

Factura însumează costul apei potabile furnizate la dumneavoastră acasă precum și colectarea apei folosite și a apei meteorice. Funcționarea acestor servicii implică, la fel ca în toate industriile și costuri de exploatare, întreținere, dezvoltare, modernizare precum și de protecție a mediului.

Toți acești factori sunt reflectați în tariful lunar al facturii, pentru ca dumneavoastră să beneficiați în continuare de servicii esențiale de calitate.

Vezi detalii
1 2 3 7

Ai o întrebare?

Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.