Buzăul este printre puținele orașe din țară în care persoanele cu venituri mici nu trebuie să plătească factura la apă.
Compania de Apă Buzău și Primăria Municipiului Buzău, în baza unei Hotărâri a Consiliului Local, oferă facilități pentru plata serviciului de alimentare cu apă și canalizare tuturor buzoienilor cu venituri mici.
Pot beneficia de sprijin familiile și persoanele singure cu venituri lunare sub salariul minim brut garantat pe țară.
Astfel, acest sprijin se acordă în funcție de veniturile lunare ale persoanei singure/familiei, prin compensarea procentuală a contravalorii serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, în limita unui consum de apă, respectiv a unei cantități de apă uzată evacuată la rețeaua de canalizare de 75 l/persoană/zi, aproximativ 2,25 m.c./persoană/lună.
ACTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA DOSARULUI:
Cerere-tip (pusă la dispoziție la momentul depunerii dosarului);
Copie xerox a actelor de identitate pentru toți membrii familiei;
Copie xerox a actului de proprietate, contractului de închiriere sau împuternicire din partea proprietarului;
Acte de venit din luna anterioară celei în care se depune cererea (adeverință salariat, cupon pensie, cupon șomaj etc.);
Adeverință-tip de la Compania de Apă Buzău, care atestă numărul de persoane pentru care s-a contractat serviciul de furnizare și inexistența restanțelor;
Adeverință de la Asociația de Proprietari, din care să reiasă persoanele care locuiesc la adresă și faptul că familia nu figurează cu restanțe la plata facturii de apă;
Certificat fiscal eliberat de Direcția Economică a Primăriei Buzău pentru toți membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;
Copie factură apă din luna anterioară;
Adeverință de la băncile unde membrii familiei au conturi deschise, din care să reiasă că nu dețin depozite bancare cu valoare mai mare de 3300 lei (extras de cont).
Dacă vă încadrați în criteriile menționate, vă încurajăm să beneficiați de acest sprijin și să depuneți documentele necesare. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Direcția de Asistență Socială la numărul de telefon (0238) 710.329 sau pe mail: office@dasbz.ro sau Compania de Apă Buzău – Call-Center 0238 938 sau pe mail: call.center@cabuzau.ro.
Urmare a unei defecțiuni majore pe rețeaua de aducțiune din frontul de captare Voetin, care alimentează Rezervoarele Podgoria, din care se furnizează apa în Municipiul Râmnicu Sărat, pot apărea perturbari ale calității apei în sistem. În acest sens, îi informăm pe toți utilizatorii noștri din Municipiul Râmnicu Sărat că echipele operatorului regional lucrează la remedierea […]
În fața problemelor frecvente cauzate de folosirea canalizării pe post de tomberon (deșeurile animaliere aruncate în canalizările din satele din județ, până la cârpe și șervețele umede blocate în rețeaua orașului), echipele noastre au început să aplice o soluție ingenioasă și eficientă: montarea unor coșuri de colectare în căminele de racord, la capătul conductelor de […]
Lucrările de pe Bulevardul Nicolae Bălcescu sunt avansate. Echipele Companiei de Apă intervin pentru înlocuirea unui tronson al conductei existente, care reprezintă parte din inelul de transport apă potabilă al Municipiului Buzău. Conducta existentă are aproximativ 700 m și este din oțel, însă are durata de viață normată expirată și, în ultimii ani, s-a constatat […]
De ce tariful apei nu este același în toată România?
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei.
Vrei mize rapide? Intră pe sizzling hot și joacă sloturi cu câștiguri reale. Uite: cotele se actualizează instant. Interfață clară și simplă pe mobil și desktop. Depune ușor, retrage rapid. Începe cu pariuri mici și simte adrenalina imediat.
실시간 배당을 찾는다면 melbet를 확인. 축구, 농구, 야구 등 다양한 스포츠 베팅 지원. 인터페이스는 간단하고 직관적. 모바일·PC 모두 최적화. 입금도 출금도 빠르게 처리. 소액으로 시작해 승리 감각을 키워 보자.
Nutze big bass bonanza spiele für schnellen Zugang. Schnelles Spiel, klare Regeln, echte Einsätze. Zeig, wie viel Glück du hast.
Starte jetzt mit razor shark game. Hier geht’s schnell: spannende Slots und satte Gewinne. Du setzt deinen Einsatz. Auszahlungen sind flott. Aber warte, Bonusfunktionen sorgen für extra Spannung. Tauche ein und hol dir den Nervenkitzel.
În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.
Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.
La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău.
În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.
Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.
De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?
După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.
Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:
Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.