Stadiul Contractului de lucrări CL2

Ne dorim ca informațiile privind investițiile pe care le realizăm să ajungă la dvs. constant și detaliat. Astfel, în cadrul contractului de lucrări CL2 – „Rețele de canalizare în localitățile: Merei, Ogrăzile, Sărata Monteoru, Gura Sărății, Dealul Viei, Izvoru Dulce, Lipia, Pietroasele, Clondiru de Sus, Dara, Pietroasa Mică, Șarânga. Instalație de tratare nămol la stația de epurare existentă Buzău”, s-au executat următoarele:

1. Situația lucrărilor executate în cadrul Sectorului 1 – UAT Merei

În cadrul proiectului de extindere a rețelelor de canalizare în localitățile Merei, Ogrăzile, Sărata Monteoru, Gura Sărății, Dealul Viei și Izvoru Dulce, s-au realizat următoarele lucrări până la această dată:

  • Dintr-un total de 61.788 metri prevăzuți pentru rețeaua de canalizare, au fost finalizați 43.879 metri, ceea ce reprezintă un grad de realizare de 71%.
  • În ceea ce privește conducta de refulare, dintr-un total de 17.646 metri, au fost executați 12.375 metri, echivalentul a 70,1% din lungimea proiectată.

Suplimentar, pe porțiunea de rețea de canalizare deja executată, au fost montate toate căminele de vizitare și au fost realizate racordurile noi la consumatori, corespunzătoare acestei lungimi.

2. Situația Lucrărilor Executate în Cadrul Sectorului 2 – UAT Merei

Sectorul 2, care cuprinde rețelele de canalizare din localitatea Lipia (UAT Merei), este finalizat și se află în procesul de testare și punere în funcțiune.

Lucrările realizate includ:

  • Extinderea rețelei de canalizare cu 1.871 m de conductă Dn 400 mm.
  • Construirea a 47 de cămine de vizitare din beton armat.
  • Realizarea a 100 de racorduri noi la consumatori, utilizând conducte Dn 160 mm.
  • Construirea unei stații de pompare a apelor uzate (SPAU8).
  • Montarea conductei de refulare aferente, din PEID, De 315 mm, pe o lungime de 6.449 m.

De menționat, stația de pompare este prevăzută cu echipamente de automatizare și transmitere la distanță pentru gestionarea integrată a sistemului.

3. Situația lucrărilor executate în cadrul Sectorului 3 – UAT Pietroasele

În cadrul proiectului de extindere a rețelelor de canalizare în localitățile Pietroasele, Clondiru de Sus, Dara, Pietroasa Mică și Șarânga, s-au realizat următoarele lucrări până la data curentă:

  • Dintr-un total de 940 metri prevăzuți pentru rețeaua de canalizare executată cu țeavă PVC Dn 250, au fost finalizați 26.810 metri, ceea ce reprezintă un grad de realizare de 93%.
  • În ceea ce privește conducta de refulare, realizată cu țeavă PEID Dn 90, dintr-un total de 147 metri, au fost executați 4.295 metri, echivalentul a 70% din lungimea proiectată.

Suplimentar, pe porțiunea de rețea de canalizare deja executată, au fost montate toate căminele de vizitare și au fost realizate racordurile noi la consumatori, corespunzătoare acestei lungimi.

4. Situația lucrărilor executate în cadrul Sectorului 4 – UAT Buzău: Instalație de tratare nămol la stația de epurare existentă Buzău

Toate obiectivele din cadrul acestui sector au fost finalizate și așteaptă recepția, cu excepția Alimentării cu gaz natural, pentru care se fac demersuri în vederea realizării sale.

Obiectivele realizate sunt:

  • Bazine de recepție a nămolului deshidratat, care includ bazine acoperite și sisteme de transport către instalația de uscare.
  • Hala Tehnologică de Uscare a Nămolului deshidratat, care găzduiește instalația de uscare de la 25%s.u. la minim 90% s.u.
  • Biofiltru pentru tratarea aerului viciat extras din procesul de tratare a nămolului.
  • SCADA , care reprezintă sistemul de monitorizare, control și comandă pentru întreaga linie de tratare a nămolului.
  • Amenajări, conexiuni instalații, care cuprind rețelele de alimentare și canalizare, instalațiile electrice și amenajarea drumurilor de acces și platformelor.
  • Alimentare cu energie electrică, care asigură alimentarea noilor consumatori , inclusiv instalarea unui grup electrogen fix.
  • Demolări și dezafectări a construcțiilor și instalațiilor existente în zona de uscare a nămolului.

Obiectivul rămas în derulare este Alimentarea cu gaz natural, care va servi la alimentarea instalației de uscare a nămolului deshidratat, combustibilul fiind necesar pentru încălzirea aerului de uscare.

Progres Fizic Contract: 80%

 

Întrebări frecvente

Vezi toate

De ce tariful apei nu este același în toată România?

Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei. 

Vrei mize rapide? Intră pe sizzling hot și joacă sloturi cu câștiguri reale. Uite: cotele se actualizează instant. Interfață clară și simplă pe mobil și desktop. Depune ușor, retrage rapid. Începe cu pariuri mici și simte adrenalina imediat.
실시간 배당을 찾는다면 melbet를 확인. 축구, 농구, 야구 등 다양한 스포츠 베팅 지원. 인터페이스는 간단하고 직관적. 모바일·PC 모두 최적화. 입금도 출금도 빠르게 처리. 소액으로 시작해 승리 감각을 키워 보자.

Nutze big bass bonanza spiele für schnellen Zugang. Schnelles Spiel, klare Regeln, echte Einsätze. Zeig, wie viel Glück du hast.

Starte jetzt mit razor shark game. Hier geht’s schnell: spannende Slots und satte Gewinne. Du setzt deinen Einsatz. Auszahlungen sind flott. Aber warte, Bonusfunktionen sorgen für extra Spannung. Tauche ein und hol dir den Nervenkitzel.

În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.

Vezi detalii

Cine plătește înlocuirea contorului de apă?

Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.

La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău. 

În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.

Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Vezi detalii

Ce înseamnă ”apă meteorică” de pe factura mea?

Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.

Regăsiți mai multe informații AICI

Vezi detalii

Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Vezi detalii

De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?

După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.

Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:

  1. Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
  2. Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
  3. Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
  4. Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
  5. Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.
Vezi detalii