Săptămâna 6-12 noiembrie a fost plină pentru picăturile de apă care s-au aflat în centrul activităților derulate în cadrul „Școala Altfel”. Iar bucuria copiilor s-a împletit armonios cu a noastră, astfel că am îmbinat utilul cu plăcutul, am învățat și ne-am distrat!
Am avut musafiri – Elevii de la Școala Gimnazială Stâlpu au vizitat Stația de Tratare Apă Uzată.
Aici, specialiștii noștri au povestit cu micii discipoli despre contribuția fiecăruia la protejarea mediului înconjurător, pornind de la folosirea cu chibzuință a apei, la reducerea poluării apei și la evitarea îngreunării procesului de epurare.
De asemenea, am punctat și valoarea acestui procedeu – transformarea apei uzate în apă epurată și contribuția însemnată pe care o are aceasta în ceea ce privește sănătatea noastră.
Cu brațele deschise i-am primit și pe elevii Liceului Tehnologic ”Dimitrie Filipescu” Buzău atât la Stația de Tratare Apă Uzată, cât și Stația de Tratare Apă Potabilă – Sursa Zahăr. Pentru a aprofunda informațiile din domeniul Protecția Mediului – specializarea Tehnician ecolog și Protecția Calității Mediului, aceștia au vizitat ambele obiective ale Companiei.
Considerăm că educația timpurie are un rol cuprinzător în formarea tinerilor, astfel că mizăm constant pe importanța APEI, ca resursă esențială pentru viață și, de asemenea, pe formarea unui comportament responsabil față de folosirea și economisirea ei. Am accentuat acestea și prin punctarea obiectivelor din campania noastră „Consumă responsabil apa!”.
La stația de tratare a apei – Sursa Zahăr am țesut și câteva legături între cursurile de protecția a mediului pe care le au elevii și obiectul de activitate al Companiei: în cadrul operatorului regional lucrează o echipă însemnată de profesioniști care, prin activitatea lor, asigură alimentarea cu apă și canalizarea pentru locuitorii Municipiului Buzău, dar și a județului Buzău, ceea ce reprezintă o misiune nobilă și frumoasă.
În acest context, profesioniștii noștri au pus accent pe importanța, pe piața muncii, a cadrelor specializate în domeniul apei și li s-a recomandat ca, pe viitor, să ia în considerare posibilitatea de a se orienta profesional spre acest domeniu de activitate.
Musafirilor noștri isteți și curioși le-am povestit detalii interactiv formulate despre eficiența grătarelor dese și rare, decantoare, metantancuri și „drumul apei”, precum și despre activitățile campaniei noastre de comunicare media și conștientizare – ”Canalizarea nu e tomberon!”.
Interesul acordat acestor activități ne bucură pentru că astfel, ne putem implica în comunitate și putem accentua rolul activităților pe care le desfășurăm.
Vă mulțumim vouă, cadrelor didactice, pentru implicare și, de asemenea, elevilor care ne-au trecut pragul entuziaști, pentru bucuria și curiozitatea în aflarea învățămintelor despre apă!
Ne dorim ca informațiile privind investițiile pe care le realizăm să ajungă la dvs. constant și detaliat. În continuare, punctăm progresul din cadrul contractul de lucrări CL1. Săptămâna aceasta (30 septembrie – 6 octombrie 2024) – se lucrează pe următoarele fronturi: Rețeaua de distribuție apă potabilă: Strada Patriei – reconfigurare rețea de distribuție apă potabilă […]
Compania de Apă Buzău a organizat în data de 26.09.2024, la Căminul Cultural din localitatea Merei, o întalnire publică privind stadiul de implementare a contractului de lucrări CL 2 – ”Rețele de canalizare în localitățile: Merei, Ogrăzile, Sărăta Monteoru, Gura Sărății, Dealul Viei, Izvoru Dulce, Lipia, Pietroasele, Clondiru de sus, Dara, Pietroasa Mică, Șarânga. Instalație de […]
Compania de Apă Buzău a organizat în data de 13.09.2024 o vizită la Stația de Epurare Păltineni, având ca invitați aproximativ 100 de elevi ai Școlii Gimnaziale din Lunca Priporului și din Păltineni, însoțiți de cadre didactice. Evenimentul face parte din Campania de informare și publicitate adresată copiilor implementată în cadrul “Proiectului Regional de dezvoltare […]
De ce tariful apei nu este același în toată România?
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei.
În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.
Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.
La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău.
În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.
Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.
Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.
De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?
După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.
Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:
Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.