Ce este un acord de preluare?
Acordul de preluare reprezintă documentul emis de Compania de Apă S.A. Buzău, în baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în reţelele de canalizare. Consultați documentele necesare obținerii acestuia aici (link).
Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!
Mai jos poți regăsi o listă cu întrebări frecvente.
Acordul de preluare reprezintă documentul emis de Compania de Apă S.A. Buzău, în baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în reţelele de canalizare. Consultați documentele necesare obținerii acestuia aici (link).
Mirosul mai puternic de clor poate apărea în cazul unor temperaturi extreme (mari sau mici), precum şi atunci când, pentru a asigura siguranţa microbiologică (bacteriologică) a apei distribuite, se impune creșterea concentrației de dezinfectant către limita superioară a cantităţii maxim admise.
Măsura este luată exclusiv în scopul protejării sănătăţii dumneavoastră.
Clorul este o substanţă volatilă. Pentru a atenua gustul prea pronunțat al apei, recomandăm să o lăsați într-un recipient sau vas descoperit înainte de a o bea. Dacă o veți păstra la frigider nu mai mult de 24 de ore, temperatura scăzută va disipa gustul ușor neplăcut.
Estimarea valorii facturii se face pe baza istoricului de consum. Puteți transmite ulterior indexul pentru a actualiza consumul.
În cazul în care unul dintre cele două documente specifică necesitatea de executare a unei lucrări de redimensionare/extindere/deviere a rețelelor publice de apă și/sau canalizare, este necesar să parcurgeți următorii pași:
Pasul 1: Solicitați emiterea unei teme de proiectare.
Pasul 2: Solicitați întocmirea proiectului.
Pasul 3: Solicitați execuția lucrării.
În cazul în care doriți să consultați lista cerințelor minime de îndeplinit de către un constructor pentru execuția lucrărilor de redimensionare/extindere/deviere rețea publică de apă și canalizare, o regăsiți aici(link).
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului
Declaratie privind utilajele şi echipamentele
Dacă nu ați mai pornit robinetul pentru o perioadă mai lungă (zile, săptămâni) prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalaţie.
De fiecare dată când constatați o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă sfătuim:
Vă rugăm sesizați orice neregulă care are legătură cu calitatea apei reci la:
Call Center Compania de Apă S.A. Buzău -0238 938- sau pe site la secțiunea de Contact.
.
Adresează-ne o întrebare, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu răspunsul la aceasta!