Stadiul Contractului de lucrări CL10

Ne dorim ca informațiile privind progresul lucrărilor realizate prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) să ajungă la dvs. punctual și detaliat.

Astăzi vă prezentăm CL10 – Rețele de alimentare cu apă în localitățile: Râmnicu Sărat, Pătârlagele, Valea Sibiciului, Valea Lupului, Valea Viei, Muscel, Mărunțișu și Măgura
și rețele de canalizare în localitățile: Râmnicu Sărat, Valea Lupului, Sibiciu de Sus, Lunca, Valea Viei, Mărunțișu, Poienile și Muscel.
Valoarea contractului este de 89.474.911,75 lei, fără TVA, iar durata de execuție a acestuia este 913 zile. Antreprenorul  general ce va implementa acest contract este Asocierea Keyboard SRL (lider) & Hydrostroy AD.

UAT-urile beneficiare sunt:

UAT RÂMNICU SĂRAT:

  • Extindere sistem distribuție apa: 2,148 Km
  • Reabilitare sistem distribuție apa: 11,903 Km
  • Extindere sistem canalizare: 9,308 Km
  • Reabilitare sistem canalizare: 1,096 Km

UAT PĂTÂRLAGELE:

  • Extindere sistem distribuție apă: 24,134 Km
  • Extindere sistem canalizare: 42,352 Km

UAT MĂGURA

  • Extindere sistem distribuție apa: 5,677 Km
  • Reabilitare sistem distribuție apa: 5,3 Km

Stadiul contractului în săptămâna 20.05.2024-26.05.2024 este următorul:

  • se lucrează în Râmnicu Sărat în cartierul 7 noiembrie – reabilitare sistem de apă – pe străzile: Micșunelelor, Privighetorilor, Crizantemelor, Ghioceilor, Zambilelor, Narciselor
  • se predă amplasamentul cu prezența deținătorilor de utilități pentru încă 6 străzi din Râmnicu Sărat: Grădinari, Republicii, Apusului, Amintirii, Avântului, Scânteii . După predarea amplasamentului se vor face demersurile pentru începerea lucrărilor și pe aceste străzi – în aproximativ 1-2 săptămâni.
  • în UAT Pătârlagele și UAT Măgura s-au predat amplasamentele pentru străzi lăturalnice DN-ului. Urmează să înceapă lucrările în aproximativ 2 săptămâni, iar Drumul Național 10 va fi atacat ulterior.
  • se lucrează la extinderea canalizării pe Fundătura Lemnului și pe strada Iulia Stănescu

Întrebări frecvente

Vezi toate

De ce tariful apei nu este același în toată România?

Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori influențează tariful apei. 

În județul Buzău, tariful apei este unic pentru toți utilizatorii, fiind reglementat de ANRSC.

Vezi detalii

Cine plătește înlocuirea contorului de apă?

Deutsche Online-Casinos bieten eine Vielzahl von Glücksspieloptionen für Spieler. Diese Plattformen zeichnen sich durch ihre Zuverlässigkeit, Sicherheit und ein breites Spektrum an Spielen aus. Von traditionellen Tischspielen wie Roulette und Blackjack bis hin zu modernen Spielautomaten und Live-Dealer-Spielen finden Spieler eine abwechslungsreiche Auswahl.
Das beste deutsches online casino zeichnen sich auch durch großzügige Bonusangebote aus, darunter Willkommensboni, Freispiele und Treueprogramme. Spieler können sich auf eine sichere Spielumgebung verlassen, da diese Casinos von den relevanten Behörden reguliert und lizenziert sind.
Zahlungsmöglichkeiten in deutschen Online-Casinos sind vielfältig und umfassen Optionen wie Kreditkarten, E-Wallets und Banküberweisungen. Die meisten Casinos bieten auch mobile Plattformen an, sodass Spieler ihre Lieblingsspiele bequem von unterwegs aus genießen können.
Deutsche Online-Casinos sind bestrebt, erstklassige Unterhaltung und erstklassigen Service zu bieten. Spieler können eine Mischung aus Tradition und Innovation erleben, während sie ihre Glücksspielerfahrung in diesen Online-Casinos genießen.

La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine operatorului, inclusiv toate costurile de înlocuire vor reveni Companiei de Apă S.A. Buzău. 

În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc.) costul înlocuirii îi revine utilizatorului.

Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Vezi detalii

Ce înseamnă ”apă meteorică” de pe factura mea?

Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Compania de Apă S.A. Buzău se realizează în conformitate cu Regulamentul Serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare al Companiei.

Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos.

Regăsiți mai multe informații AICI

Vezi detalii

De ce apar diferențele de înregistrare între contorul de branșament și cantitatea totală de apă înregistrată de repartitoarele de costuri din apartamente?

După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.

Aceste diferenţe pot apărea din diferite cauze:

  1. Diferenţe de clasă de precizie – contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către CAB).
  2. Pierderi de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament – în funcţie de locul de montare. Practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
  3. Punctele de consum necontorizate în imobil. Sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate, precum: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. În cazul în care aceste robinete sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
  4. Poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament – dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare (de regulă, orizontal) a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător, acestea înregistrează greşit. Orice deviere, cât de mică, a poziţiei de montare, produce erori de înregistrare.
  5. Necorelarea momentelor de citire – decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de Proprietari/locatari.
Vezi detalii

Care sunt pașii pentru depunerea online a unei documentații pentru avizare/contractare?

Pe site-ul nostru www.cabuzau.ro, accesați secțiunea Cum devin client.

Acolo veți regăsi un ghid pas cu pas pentru efectuarea operațiunii online.

Vezi detalii